Deprecated: Required parameter $stars_color follows optional parameter $saswp_collection_hide_col_rew_img in /home/adelmk/public_html/adelholding.com/wp-content/plugins/schema-and-structured-data-for-wp/modules/reviews/reviews_service.php on line 1316

Deprecated: Required parameter $stars_color follows optional parameter $saswp_collection_hide_col_rew_img in /home/adelmk/public_html/adelholding.com/wp-content/plugins/schema-and-structured-data-for-wp/modules/reviews/reviews_service.php on line 1466

Deprecated: Required parameter $stars_color follows optional parameter $saswp_collection_hide_col_rew_img in /home/adelmk/public_html/adelholding.com/wp-content/plugins/schema-and-structured-data-for-wp/modules/reviews/reviews_service.php on line 1594
Eтика - Eurovia Construction Eтика - Eurovia Construction

Eтика

Мисија

Одржувањето на унифицирана корпоративна култура е од фундаментално значење за нашата компанија. Сопственичкото семејство и вработените во групацијата Еуровиа треба да развијат моќна, стабилна и општествено одговорна компанија.

Затоа, сите вработени се посветени на отворено, искрено, фер и доверливо работење со клиенти, деловни партнери, подизведувачи и колеги. Ова ефикасно ги зема предвид вредностите на нашето општество, принципите на правилни деловни зделки и технички напредок и технички напредок за благосостојба на сите. Оваа култура на одговорно, корпоративно и социјално работење е специфицирана со упатството за етика и постапката за време на спроведувањето.

Нашата етика

Како ориентациона рамка, упатството за етика има за цел да обезбеди одржливо интегрално деловно однесување и содржи јасни кодекси на однесување по кои ги засноваме нашите постапки и одлуки. Со почитување на корпоративното и специфичното однесување на компанијата, етичкото упатство се состои од пет области:

  • Работа едни со други
  • Работа со клиенти
  • Работа со подизведувачи / добавувачи и деловни партнери
  • Работа со надзорни органи
  • Општествено и еколошко однесување

Формулираните правила имаат за цел да дејствуваат како постојан апел и поттик за вредносно ориентирано однесување. Упатството за етика исто така вклучува информации за спроведувањето што содржи разбирливи и јасни граници за одредени области и утврдува обврзувачка усогласеност.

Нашите работни односи се карактеризираат со почитувана и доверлива основа и прифаќање на други мислења. Нашата комуникација е секогаш отворена и искрена. Ние обезбедуваме работна околина без дискриминација или вознемирување. Деловните информации и тајните на компанијата секогаш се третираат доверливо и внимателно.

Во конкурентни средини се истакнуваме благодарение на нашиот професионален пристап и висококвалитетни резултати од работата. Ние никогаш не им нудиме на клиентите можност за лични придобивки. Сите документи и трудови се изготвуваат во согласност со прописите и никогаш не се менуваат, уништуваат или на друг начин се манипулираат од неправилни причини.

Склучени се реални, недвосмислени и заемно договорени договори. Сите зделки се спроведуваат праведно, врз основа на еднакво партнерство. Дејствата и одлуките се ослободени од какви било ирелевантни аргументи или лични интереси. Приватните и личните проблеми секогаш се оставаат настрана.

Кога работиме со јавни органи, секогаш ги почитуваме валидните закони и регулативи и работиме активно со нивните претставници.

Сите вработени ги почитуваат човековите права, националните закони, регулативи и религии. Неетичките или нелегалните деловни практики се одбиваат.

Гарантираме безбедни, еколошки и здрави работни услови е постојана задача и должност.

Примена и обем

Упатството за етика се однесува на сите вработени во Групацијата и нивните поврзани компании. Подизведувачите и добавувачите исто така се вклучени со експлицитни упатства или формулации за договори. Упатството станува валидно за сите вработени на денот на објавувањето.

Конечни одредби

Прекршувањето на законите, прописите, вредностите и стандардите во ова упатство може да има последици врз вработените според законите за работни односи, што може да доведе до откажување без претходна најава. Исто така, кршењето може да доведе до кривична пријава и побарување отштета. Деловните партнери ризикуваат раскинување на деловните односи во случај на нарушување.

Имплементација и објаснувања

Упатството за етика треба да се запази и постојано да се дискутира за него. Неговата имплементација е поддржана од следниве три мерки, иако овие помагала и правила не можат да ги надминат сите можни ситуации што можат да се појават на дневна основа. Нашето лично однесување и лојалност играат позитивна улога при неговото спроведување.

(А) Самопроверка со одговарање на следниве прашања

Децентрализираната природа на „градилиштата“ значи дека тие имаат високо ниво на независност и самоодговорност. Обраќањето на следниве прашања конкретно помага во случај на какви било тешки прашања, сомнеж или несигурност во однос на сопствената доброволна посветеност на ова упатство:

  • Дали ги информирав колегите, раководните лица и разговарав со нив или побарав совет?
  • Дали постапката / одлуката е компатибилна со стандардите и законите?
  • Дали го загрозувам интегритетот / угледот на компанијата, клиентот или мене?
  • Дали одлуката била разгледана неутрално, дали била договорена објективно?
  • Дали оваа акција делува врз мојата компанија?

(Б) Помош за контакт и комуникација

Во случај на какви било прашања што се однесуваат на управувањето со етика и усогласеност со упатството, секој од вработените првично треба да се обиде да ја разјасни ситуацијата во рамките на неговата / нејзината сопствена организација во рамките на Групацијата. Ако ова не е можно или соодветно, поставено е специјално сандаче за помош на комуникацијата што не поминува низ нормални канали. Ова поштенско сандаче е специјално инсталирано за желби, информации, идеи, критики, поплаки итн. И гарантира неутралност за сите лица или компанија.

Информациите добиени тука ќе бидат регистрирани само од тимот за внатрешна ревизија. Истите ќе се третираат со доверливост и, во зависност од содржината, ќе бидат пренесени анонимно за преглед. Доколку овие информации обезбедат доволен доказ за дејствија што можат да бидат штетни за бизнисот, тимот на Човечки Ресурси веднаш ќе ги испитува информациите со соодветно внимание.

Прегледите на овие информации ја имаат следната цел: Објаснување на целта и проценка на проблемот со следниве последици:

  • да ги побие или понуди заштита од неточни наводи или
  • доследно собирање докази за дејствија што можат да бидат штетни за бизнисот.

Партнерите и управните директори на Групацијата се информираат за бројот на примени извештаи и информациите што ги содржат најмалку еднаш годишно. Без оглед на ова, тоа обезбедува правилно и точно вклучување на кадровските решенија или активности.

Внатрешното поштенско сандаче има адреса на поштенското сандаче ХХХ во 1200 Тетово.

(В) Кодекси на однесување, прописи и граници на вредности

Подароци

Забрането е прифаќање на секаков вид подароци од деловни партнери. Исклучоци се нормални деловни рекламни подароци на неправилна основа (на пр. Календари) чија вредност не надминува 30 €.

• Покани за вечера се дозволени во рамките на нормалниот опсег на деловни односи доколку поканата е доброволна.
• Секое учество во планирани настани на клиенти мора да се пријави кај раководителот.
• Мора да се одобри спонзорирање на настани од компании од групацијата Еуровиа или делови од Групацијата. Доброволни донации се дозволени без очекување на какво било реципрочно внимание.
• Сите подароци на деловните партнери се забранети, ако тоа може да влијае на нивните деловни зделки.

Средства на компанијата

Сите вработени имаат должност да ги штитат имиџот на компанијата и да се справуваат со нив на чесен, одговорен и интегрален начин.

• Со имотот што припаѓа на Еуровија Групацијата  може да се користи само за целите на компанијата или одобрените цели и мора внимателно да се постапува со нив. Сите вработени имаат должност да го штитат имотот од загуба, кражба, штета или злоупотреба.

• Сите деловни документи, материјали за работа и која било друга документација или копии и електронски зачувани податоци мора внимателно да се чуваат и да се враќаат доброволно кога ќе заврши работниот однос.

• Патните трошоци и другите трошоци во градилиштето мора да бидат наведени и фактурирани според трошоците со потврди.

Поправање на цени

Забрането е незаконско утврдување на цени или други незаконски активности што можат да влијаат на цените или други услови или да ја попречат или попречат слободната и фер конкуренцијата.

Конфликт на интереси

Можни се конфликти на интереси. Доколку има какви било околности што не можат да се избегнат, тие мора да му бидат соопштени кај директорот веднаш откако ќе станат свесни за потенцијалниот судир на интереси. Менаџерот одлучува за соодветно дејство за да се избегнат врски и преклопувања. Особено судир на интереси може да биде:

• Интереси во подизведувачи, добавувачи, клиенти или други компании со кои Еуровиа Групацијата има или има намера да има деловни зделки со нив.

• Сопствени градежни активности (на пример, градежни објекти) од страна на вработените, ако вредноста на нарачката надминува сума од 10.000 €.

Доверливост

• Доверливи деловни информации, деловни и деловни тајни не смеат да бидат откриени на трети лица или да им се препраќаат на трети страни.

• Забрането е користење на доверливи информации на штета на Еуровиа Групацијата , во сопствената корист или на трети странаи.

Јули 2020 година, потпишан од страна на Генералниот Раководител


Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/adelmk/public_html/adelholding.com/wp-includes/functions.php on line 5279